تراکم شهری وابستگی به اتومبیل
  • 1314
  • 0

تراکم شهری وابستگی به اتومبیل

تراکم شهری وابستگی به اتومبیل

امروزه آلودگی صوتی و آلودگی هوا بسیار زیاد است که باعث آسیب به بدن افراد و تخریب نسل آینده می شود ممکن است یکی از دلایل اصلی استفاده بی رویه از اتومبیل، الگوی مرسوم توسعه شهری باشد.
در تحقیقات اخیر سه منطقه که از نظر اقتصادی و وسعت و جمعیت یک سان بودنند را بررسی کرده و متوجه اختلاف آلودگی آن ها شدند. جالب است بدانید که خصوصیات اجتماعی و اقتصادی هم از عوامل مهم آلودگی هوا به شمار می رود. اگر بخواهیم از نظر آلودگی شهرهای کشور خودمان را با شهرهای کشورهای دیگر مقایسه کنیم باید به جمعیت و تراکم ترافیک توجه کنیم زیرا خیلی از کشورها از اتومبیل استفاده نمی کنند و تراکم ترافیک ندارند.

عوامل تاثیر گذار در تراکنش شهری

عوامل تاثیر گذار در تراکنش شهری بسیار زیاد هستند که در این مقاله به چند مورد آن اشاره می کنیم برای مثال 1- درآمد 2- اندازه خانوار 3- تعداد شاغلان درخانوار 4- شغل و تحصیلات سرپرست خانوار 5- وضعیت ملکی مسکن و غیره

حمل و نقل عمومی

وسایل حمل و نقل عمومی از جمله موارد بسیار مهم در شهرها هستند که با زیاد شدن آن ها شما با هزینه ای کم به راحتی جا به جا می شوید و مانع آلوده کردن محیط اطرافتان هستید.
اگر اتومبیل های شیک و مدرنی مانند لکسوس و مازراتی و جیلی و غیره دارید و به دنبال تعمیرگاه لکسوس تخصصی و با کیفیت می گردید، تویوتا فریدونی بهترین تعمیرگاه تخصصی لکسوس می باشد که با اعتماد به این مجموعه بهترین نتیجه را دریافت می کنید.
راه های ارتباطی شما با تویوتا فریدونی که یکی از مجموعه های تعمیرگاه لکسوس تهران است به شرح زیر می باشد.
شماره تماس : 22808111
آدرس : پاسداران،پايين تر از چهار راه فرمانيه،نرسيده به ميدان نو بنياد،نبش كوهستان هفتم،مجتمع خدماتي شبنم.

گذاشتن دیدگاه

دیدگاه شما ظرف مدت 24 ساعت منتشر می شود.

ONLINE APPOINTMENT

Book your appointment now and get $5 discount.

MAKE APPOINTMENT
LATEST POSTS
MOST VIEWED
TEXT WIDGET

Here is a text widget settings ipsum lore tora dolor sit amet velum. Maecenas est velum, gravida vehicula dolor

تمام حقوق این وبسایت متعلق به تویوتا فریدونی میباشد. طراحی و سئو: طراح نت