تاثیر روغن موتور در صدای موتور اتومبیل
  • 4185
  • 0

تاثیر روغن موتور در صدای موتور اتومبیل

تاثیر روغن موتور در صدای موتور اتومبیل

شاید برای شما جالب باشد که به تازگی تاثیرات کیفیت روغن موتور بر روی تراز صدای موتور اتومبیل های مختلف بررسی شده است و نتیجه ی به دست آمده نشان دهنده ی کاهش بسیار زیاد صدای موتور اتومبیل ها بود پس کیفیت روغن موتور از عوامل کاهش تراز صدای موتور اتومبیل ها است که نوع روغن و کیلومتر کارکرد خودرو از دلایل مهم در تاثیر گذاری کیفیت روغن موتور بر کاهش میزان تراز صدای موتور اتومبیل ها می باشد. یکی دیگر از عوامل مهم مدل و نوع خودرو است که میزان آلایندگی و صدا را تعیین می کند، عامل دوم خرابی خودرو می باشد که در صورت بروز مشکل در هر قسمت ممکن است باعث ایجاد آلودگی صوتی شود برای مثال لکسوس از جمله خودروهای حساس است اگر به دنبال تعمیرگاه لکسوس تخصصی می گردید، بهتر است به مجموعه ی تویوتا فریدونی اعتماد کنید. نکته ی مهم این است که با تکمیل بررسی ها به طور کلی اتومبیل هایی که کیلومتر کارکرد آن ها در بازه ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ می باشد با تعویض روغن موتور بازه تغییر صدای بیشتری دارند.

بررسی صدای اتومبیل

صدای موتور ۹۴ اتومبیل مختلف به مدت ۳۰ ثانیه در تعویض روغنی قبل و بعد از تعوض روغن ضبط شد و با استفاده از نرم افزار ۱۷ SPSS صداها آنالیز شدند.

بهترین پیشنهاد

بهترین پیشنهاد برای کسانی که دوست دار محیط زیست هستند انتخاب بهترین تعمیرگاه تویوتا تهران است و اگر به دنبال تعمیرگاه تویوتا شمال تهران هستید تویوتا فریدونی را انتخاب کنید. این مجموعه با کادری مجرب و حرفه ای آماده ی خدمت رسانی به شما می باشند. راه های ارتباطی با مجموعه ی تویوتا فریدونی به شرح زیر است.
آدرس : پاسداران، پايين تر از چهار راه فرمانيه، نرسيده به ميدان نو بنياد، نبش كوهستان هفتم، مجتمع خدماتي شبنم.
شماره تماس : 22808111

گذاشتن دیدگاه

دیدگاه شما ظرف مدت 24 ساعت منتشر می شود.

ONLINE APPOINTMENT

Book your appointment now and get $5 discount.

MAKE APPOINTMENT
LATEST POSTS
MOST VIEWED
TEXT WIDGET

Here is a text widget settings ipsum lore tora dolor sit amet velum. Maecenas est velum, gravida vehicula dolor

تمام حقوق این وبسایت متعلق به تویوتا فریدونی میباشد. طراحی و سئو: طراح نت